Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeStalowa rama, zwykły i tani tylny wahacz dyskwalifikują wg mnie GSR-a. Panowie Z Suzuki zniweczyli to, co udało im się stworzyć pokazując 600. Jeździłem GSR 600 3 lata (bliskie spotkanie z innym pojazdem zakończyło jego żywot). Był lekki, zwrotny i dynamiczny. Mało palił. Jak na pierwsze moto - rewelacja. I miał to coś. Wg mnie wydech, wahacz jak z GSX-R, super zegary, kierunkowskazy w błotniku spowodowały, że wyróżniał się na tle konkurencji. Nowy 750 wygląda nijak, jak cała masa podobnych mu toczydeł. I patrząc na dzisiejszą konkurencję, wybrałbym "starego" Z750R.
OdpowiedzKawasaki też ma stalową ramę i jakoś to nikomu nie przeszkadza... W zwykłej wersji ma brzydki prostokątny tylni wahacz, dopiero w wersji R zmieniono go na bardziej ''elegancki" . Dodatkowo jest sporo cięższy od GSR 750. Jak dla mnie oba motocykle wyglądają równie dobrze, trzeba więc poczekać na bezpośrednie testy porównawcze i wtedy wyrobić sobie opinie o tym sprzęcie.
Odpowiedztak i wagę niestety też zmieniono, najlepsza zetka to mk1 co do suzuki id obrze że stalowa moze przestanie pękać w okolicach główki ramy
Odpowiedz